.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 3 شنبه

بعضي رسانه هاي دولتي تلاش مي كنند با خرج كردن از سرمايه هاي معنوي جهان اسلام كمبودهاي خود را جبران كنند. اخيرا با نقل قولي از سيدحسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان بعضي رسانه ها درصدد برآمدند معرفي زن به عنوان وزير كابينه دهم را شجاعت تلقي نمايند! مقاله « توصيه هائي به دبيركل شجاع حزب الله لبنان » را در اين زمينه در صفحه 3 روزنامه امروز بخوانيد .

استعفاي آيت الله حاج شيخ محمد يزدي از عضويت و هيات رئيسه مجلس خبرگان رهبري كه به دليل بيماري صورت گرفته بود پذيرفته نشد. خبرهاي رسيده حاكي است با توجه به ابقاي آقاي يزدي رياست دبيرخانه نيز با ايشان است لكن قرار شده يك معاون براي ايشان در نظر گرفته شود تا به جاي ايشان امور دبيرخانه خبرگان را تا اسفند ماه سال جاري عهده دار باشد. قرار است در اسفندماه مسئوليت دبيرخانه به آيت الله شاهرودي واگذار شود.

رئيس اسبق شوراي اسلامي شهر تبريز و عضو اين شورا در اقدامي بي سر و صدا دستگير و روانه زندان شد. وي كه در ارتباط با تصرف اراضي دولتي و ملي به زندان افتاده است در سال 1383 نيز به اتهام سو استفاده از موقعيت شغلي خود و اقدام به تصرف غيرقانوني اراضي مزبور و بنا به تشخيص و دستور مقامات عاليرتبه اجرايي و قضايي وقت استان از شوراي شهر آن موقع اخراج شد ولي با اعتراض و رايزنيهاي بسيار و نظريه قاضي دوباره به شورا بازگشت و اين بار نيز گفته مي شود در ارتباط با همان پرونده و ادامه غيرقانوني كارهاي خود حكم دستگيري وي صادر گرديده است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.195 seconds.